Presentatie van de Social Media Monitor 3 op 26 augustus in TrouwAmsterdam

Één van de projecten die ik na mijn start bij Social Embassy heb mogen oppakken is de Social Media Monitor. De Social Media Monitor is een onderzoek naar hoe de 100 grootste merken (op basis van advertentie-uitgaven) social media inzetten. Dit onderzoek heeft Social Embassy al twee keer eerder uitgevoerd.

Aanstaande donderdag presenteren we in TrouwAmsterdam de resultaten van de derde monitor. Uiteindelijk is het echt een collectieve effort geworden, omdat het hele gebeuren een beetje uit de klauwen groeide. Met een grafisch academicus die het rapport en de resultaten onderhanden heeft genomen en  inmiddels een volwaardig middagprogramma met Ernst-Jan Pfauth als dagvoorzitter en NS, Koninklijke Marine, Hyves en YouTube als sprekers.

Een onderwerp waar ik met veel plezier aan heb gewerkt de afgelopen 3 maanden. We zijn in ieder erg blij met het resultaat en hopen dat het ook als zodanig wordt ontvangen. Een objectief overzicht van wat grote merken in Nederland met social media doen was er lange tijd niet. Wij hopen dat gat in te vullen met dit onderzoek.

Er is nog een beperkt aantal plaatsen beschikbaar voor de presentatie van het rapport op de 26e. Wil je er bij zijn? Schrijf je dan in via het formulier op de website van de socialmediamonitor.nl en we sturen je een uitnodiging.

Volgende week bloggen over de resultaten :-)

If you enjoyed this post, make sure you subscribe to my RSS feed!